четвъртък, 5 август 2010 г.

Не пак а отново...


За мое огромно учудване доста хора харесват нещата, които пиша (имам предвид своите отчаяни опити за поезия) и всички тези хора(по непонятни за мен причини) ме питат кога ще напиша нещо ново. Стотици пъти съм казвала, че пиша, когато в мен има емоция, която не намира изява под друга форма. Вероятно, ако разгледате лириката ми, ще забележите че са едедици стихотворенията, посветени на емоция различна от тъгата. Та каква по-силна емоция може да има от тъгата?

За да обясня цялата тази протяжна встъпателна реч ще кажа "Имам ново поризведение"! Написах го  тази сутрин, все още е доста сурови и ще претърпи няколко редакции преди да го публикувам, но на мен ми се струва обещаващо. Под обещаващо аз разбирам произведение, което максимално достоверно предава емоциите ми, защото такава е целта му. Ако някой друг го хареса-чудесно! Ако пък предаде посланието ми, на човека който е предизвикал написването му (винаги има някой в дъното на стихчетата ми) то това произведение би било гениално! 

П.П.:Не знам дали някой от вас ще се заинтригува от тази новина, надявам се все някой във вселената да го направи =)

Няма коментари:

Публикуване на коментар