сряда, 4 август 2010 г.

Това е!

Хората, които ме познават, знаят, че не съм голям фен на поп-фолк вълната в България, но като широкоскроен човек не мога да отрека някои попадения на изпълнители от този стил. Днес, сигурно по някаква нелепа игра на съдбата, попаднах на една песен. Слушала съм я много пъти, но днес я "чух" наиситна за пръв път. Става въпрос за песента на Слави Трифонов и Нели петкова - Това е. Текста ме докосна доста...надълбоко бих казала. В блога, някъде по-назад, бях писала едно постче относно това, че обичам да се изразявам с музика, когато имам да кажа нещо, за което сама не намирам точните думи. Не знам дали съм готова да кажа точно това, което изразява тази песен, но нещо ме навява на мисълта, че  екрайно време да го направя. Време е да отивам на работа, и съм благодарна за това. Когат осъм там се отдалечавам доста лесно от тези гадни и натъжаващи мисли, които ми тежът. Единственото, което ще напиша е един рефрен от тази песен, той е достатъчно красноречив:

И те молих, и те търсих, и те чаках! Че изгарям-знаеш ,това така е! Че те няма- няма те и това е! Но сърцето плаче за тебе, пари във мене...Няма тe и това е! 


Май е това...


Няма коментари:

Публикуване на коментар