събота, 23 май 2009 г.

Мъничета...



Днес котката ми роди 3 мънички котенца. Повече приличат на мишки, но се водят котки! Имат супер сладки заострени ушички. Едното е жълто-бяло, второто черно-бяло а третото жълто-черно- бяло ^_^ Направо не мога да спра да ги гледам. Такива а дезориентирани  исладкииии! 

Обаче имам проблем. Не мога да ги задържа, просто няма как. Едва навих нашите за една котка какво да говорим за 4. Много ми се ще да им намеря нов дом . Днес пуснах доста обяви из форуми и сайтове за обяви. Дано някой отговори. Наистина са супер сладурковци и ще е жалко да бъдат погубени...

Ако някой проявява интерес, аз съм от Пловдив и можете да се свържете с мен като пишете тук или  ми изпратите e-mail на адрес aniezina@abv.bg Подарявам ги безвъзмездно, въпреки, че така ми се иска да ги задържаа.

4 коментара:

  1. аз съм дете и вече имам кота и тя е пораснала,но как ми се иска да имам това сладурско котенце

    ОтговорИзтриване
  2. просто майка ми не обича животните защото създавали много грижа иначе веднага щях ме да му осигурим дом!много много жалко а аз толкова много искам

    ОтговорИзтриване
  3. Още ли е в сила обявата?И каква порода са?

    ОтговорИзтриване
  4. Tова е най-сладкото котенце, което някога съм виждала :) Надявам се да са си намерили дом всички и сега да са големи щастливи котки :D

    ОтговорИзтриване