четвъртък, 21 май 2009 г.

Happy burthday to me!!!



Днес е рождения ми ден!!Колко весело....

Кой е казал, че това е ден за празник? Та в този ден честваме остаряването си! Отбелязваме още една изгубена в хаоса година. По-голямо основание за празник има майка ми, която ме е родила и е останала жива след това... Никак не им е весело. Не защото остарявам, не, все пак ставам на 17 и едва ли може да се нарече остаряване. Дори би трябвало да се радвам защото се доближавам до пълнолетието но вместо това аз обикалям с кутия бонбони и фалшив ентусиазъм, усмихвам се с мъка на всеки, който ми честити и така...

Колкото до подаръците, за сега няма и един... Истината е, че не искам подаръци или поне не материални, искам само едно нещо но не мога да го получа. Кофти. Хората са казали "Лошо е да не знаеш какво искаш" аз бих добавила"..а още по-лошо е да знаеш, но да не можеш да го получиш."

1 коментар:

  1. Евала уе, най-накрая ще станеш на 17, после ще минеш 30 и като мигнеш още няколко пъти и ще лежиш по гръб в гроба. Такъв е Живота Славчо! Айди Жива здрава и много УСМИХНАТА. Знаеш кой го е написал тва за усмивката! :D

    ОтговорИзтриване