неделя, 21 юни 2009 г.

Презентации и презентиране


От известно време проявявам интерес към работата с програмата за презентации PowerPoint от пакета на Microsoft. Доста хора казват, че ме бива а и моето мнение не им противоречи, въпреки, че не съм съвсем съгласна за професионалното ниво, на което те ме поставят с думите си. Изготвила съм над 70 презентации, главно за учебни цели, дузина, от окито са наградени с национални или общински признания. Поради тази причина имам намерението да публикувам няколко статии, свързани с всичко, което знам за изготвянето и презентирането на презентации. 

През март месец взех участие в IV Национален конкурс по информационни технологии, провел се в град Монтана под патронажа на Microsoft. Задачата за моята група, която се състоеше от около 140 участника, от които 120 се явиха, бе да изготвим презентация на място  и да я презентираме по-късно същия ден. За целта в 8 часа сутринта на всички ни бе раздаден по един диск с една и съща информация (снимков и текстов материал). Имахме на разположение 3 астрономически часа да изготвим презентацията на собствените си преносими компютри, и да я запишем на диска раздаден ни в началото. Това бе първата част от състезанието. Втората , ако питате мен и по-трудна част, се състоеше в презентирането на направената презентация пред 3 членно жури, с председател Ивайло Иванов, Аз завърших на 5-то място. Доста добре, при положение, че се явявах на подобно състезание за първи път и та по-скоро с образователна цел и, че в най-оптимистичните ми представи се виждах на максимум 15-то място. Не ме улесни и факта, че се подготвях напълно сама за състезанието. В следващите няколко публикации ще ви предоставя линкове и допълнения към местата, от коитосъм черпела информация за образованието си. Ще споделям лични трикове и съвети и ще ви покажа няколко сови презентации. Надявам се да бъда полезна :)

1 коментар:

  1. може ли да качиш някоя от многото ти презентации за да добием представа и ние от работата ти

    ОтговорИзтриване